Σάββατο 4 Νοεμβρίου 2017

ΟΚΤΩΒΡΗΣ

       Φτάσαμε στα τέλη του Οκτώβρη .Κάπως καταφέραμε να οργανωθούμε . Δύσκολη η συνύπαρξη αλλά και αναγκαία.
Ο άλλος ως εμπόδιο και ως βοηθός .Οι κανόνες έχουν την τιμητική τους σε καθημερινή βάση .Λέγονται,καταγράφονται, ξεχνιούνται ή ακόμα και αγνοούνται.
       Ανάμεσα ζωγραφίζουμε κολλάμε ,τραγουδάμε,παίζουμε , γελάμε, μετράμε ,γράφουμε,μαθαίνουμε,μαλώνουμε και αγαπιόμαστε.  
Θέματα: φρούτα-σταφύλι,σεισμοί,οικογένεια,σχήματα-στερεά,28η Οκτωβρίου,φθινόπωρο-καιρός. 
Κάναμε αρκετά  πράγματα για αρχή κι ας ειχαμε και τις προσαρμογές (μέχρι και στο δημοτικό πηγαμε να βρουμε την κληματαρια και τα αμπελόφυλλα) αλλά δεν βγάλαμε πολλές φωτογραφίες .Ενδεικτικά βάζω καποιες.
Τρώμε και παίζουμε παιχνίδι μνημης-Ποιο φρουτο λείπει;

Προϊοντα από το σταφύλι.


Βγάλαμε λίγο μουστο αλλά δεν έφτασε για τίποτε!!

Φτιάχνουμε κληματαριά και πάμε για τρύγο!!!

Ποιός Διόνυσος μας αρέσει περισσότερο;Ψηφίζουμε Καραβάτζιο οριακά.



Φθινοπωρινή βόλτα





Τα χεράκια δεν ειναι για να δέρνουμε!!!Αλλά  ............


ΤΕΟΝΤΟΡΑ: ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΡΔΟΥΛΕΣ!
ΧΑΡΙΜ: ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΜΑΖΕΥΩ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ!
ΜΑΡΙΟΣ: ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΠΑΙΖΩ ΜΠΑΛΑ!



ΕΒΕΛΙΝΑ: ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ!

ΜΑΡΙΝΑ-ΕΙΡΗΝΗ: ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΡΔΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΖΩΓΡΑΦΙΖΩ ΜΕ ΠΙΝΕΛΑ!

ΤΑΤΙΑΝΑ: ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΡΔΟΥΛΕΣ!

ΗΛΙΑΣ: ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΚΟΛΥΜΠΑΩ!

ΧΡΗΣΤΟΣ: ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΜΠΑΜΠΑ!

ΕΖΕΛ: ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΖΩΓΡΑΦΙΖΩ ΜΕ ΠΙΝΕΛΟ!

ΑΝΔΡΕΑΣ: ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΒΟΥΤΙΕΣ!
ΝΤΕΪΒΙΝΤ: ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΤΙΣ ΜΠΑΛΕΣ!

ΡΟΝΤΑ: ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΖΩΓΡΑΦΙΖΩ ΣΑΛΙΓΚΑΡΙΑ!

ΜΑΡΙΝΑ-ΚΛΕΙΩ: ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΩ ΠΑΖΛ!

ΧΑΡΓΙΑΣ:ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΩ ΠΥΡΓΟΥΣ ΜΕ ΤΑ ΤΟΥΒΛΑΚΙΑ!

ΡΑΦΑΕΛΑ: ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΖΩΓΡΑΦΙΖΩ ΣΠΙΤΙΑ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου